22 Kasım 2010 Pazartesi

2010 biteyazmis...


Blogumu ihmal edeli epey olmus. canim hemsom'un bloguna bir goz atinca kendi blogumu da hatirladim. aslinda incecizgiler'in de benim anoxiatic'ten pek farki kalmamis. oda ihmal gormus kendi basina birakilmis biraz :)))

bu yarida birakilmislik hissini alicam uzerinden en kisa zamanda... en basta gezi yazilarima devam edicem. Sirayla Dubai, Romanya, Amerika, Afrika ve son olarak ta Berlin gezilerimden bahsedip bir kac fotograf paylasmaliyim..

Sunexpress hostesleriyle ilgili bir kac kelime de etmem lazim..

Nintendo Wii super mario edition hosgeldin diye bir yazi da olmali...

kucuk shirde yasamak baslikli bir yazi da dusunulebilir ama biraz melankolik oldugumda sanirim...

M&M'den bahsetmeli bence cikolata fistigi saklamis rengarenk sekerler de onu... bahsedilmeli 1 kg'lik paketini aldigimdan..

Katmandu hayalimi de yazmaliyim ki istegim canli kalsin... ugruna gerekenleri unutturmasin...

Ucaklari cok mu seviyorum ben acaba.. Airbus, Boeing .. yazmali bence evet..

Merlot Shiraz Cabarnet Sauvignon Chianti kalecik karasi bokazkere okuzgozu chardonay sauvignon blanc .... bir kadeh te bunlardan bahsetmeli..

Balim'dan da bahsedicem tabikiii.. kucagima aldigim ilk kedi... sevimli keratta senii... fotoroman tadinda bir balim hikayesi ...

Deviantart sayfami da guncellemeliyim bence.. evet evet hatta guncelledikten sonra buraya da koymali bazi resimleri... yapmali evet..

hayata birkac satir birakmali en azindan.. bloglamali hayati.. yapicam iste... yazdim ya bir kez buraya gerisi gelir... 2010 oksuz kalmasin acicik yaziyla... yazicam iste... bloglicam 2010'u..


selam kelam vesselam
geldim burdayim
bilginize

Hiç yorum yok: